Subject: Päring
From: "Maarika Uprus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 14:18:22 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Terviseamet

Lõuna regionaalosakond

Elva Vallavalitsus  annab teada, et 22.07.2024 muudeti Keskkonnaministri
30.07.2018 määrust nr 28 „Tööruumide õhu radoonisisalduse viitetase, õhu
radoonisisalduse mõõtmise kord ja tööandja kohustused kõrgendatud
radooniriskiga töökohtadel”. Kõrgendatud radooniriskiga maa-alade loetellu
lisati ka Elva vald.

Soovime teada, kas ja millised detailplaneeringud ja
projekteerimistingimused tuleb ülalnimetatud määrusest tulenevalt
kooskõlastada Terviseametiga.

Lugupidamisega

Maarika Uprus

planeeringuspetsialist

 <http://www.elva.ee/> Elva Vallavalitsus
Kesk 32, Elva

+372 5271860
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]